خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/19 - 14:10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
با حضور زاکانی و شهردار شهر دوشنبه؛

برنامه همکاری و سند اجرایی خواهرخواندگی میان تهران و دوشنبه امضا شد

برنامه همکاری و سند اجرایی خواهرخواندگی میان شهرهای تهران و دوشنبه طی مراسمی امضا شد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، مراسم امضای برنامه همکاری و سند اجرایی خواهرخواندگی میان شهر تهران و دوشنبه، ظهر امروز (سه شنبه، ۱۹ دی‌ماه) با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و رستم امامعلی شهردار دوشنبه و رئیس مجلس ملی تاجیکستان در محل برج میلاد تهران برگزار شد.



با توجه به تفاهم خواهرخواندگی دو شهر تهران و دوشنبه که از گذشته منعقد شده بود، در مراسم امروز سند اجرایی این خواهرخواندگی برای همکاری های اجرایی در ۱۲ محور به امضا رسید.



هوشمندسازی، خدمات شهری، عمران، شهرسازی، حمل و نقل و مدیریت ترافیک و آموزش در حوزه‌های منابع انسانی، مدیریت بحران و آتش نشانی از جمله محورهای تشکیل دهنده این سند اجرایی است.



در این مراسم محسن پیرهادی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران، محمدامین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، نرگس معدنی پور رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران و جمعی دیگر از مدیران شهری دو شهر تهران و دوشنبه نیز حضور داشتند.



گفتنی است، رستم امامعلی شهردار دوشنبه و هیات همراه، پیش‌ از مراسم امضای تفاهم همکاری شهرهای تهران و دوشنبه، بازدیدی از بخش های مختلف برج میلاد و رصد خانه شهری تهران واقع در مجموعه این برج داشتند.



در پایان با بدرقه رسمی محسن پیرهادی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، رستم امامعلی رئیس مجلس ملی تاجیکستان و هیات پارلمانی همراه تهران را به مقصد دوشنبه ترک کردند./



پایان پیام

  • کد خبر : 374360
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار